vineri, 21 aprilie 2017

PREÎNTÎMPINAREA DOMNULUI!!! Dar să mulțumim Domnului că a fost noaptea cînd lumea doarme...


Că este ceva anormal să ningă în această perioadă, o recunosc cu toții. N-au mai văzut așa în viața lor - o spun bătrînii... Doar că potopul moral, corupția, dezbinarea și pederastia din societatea moldovenească au devenit o normalitate. Totuși natura nu se lasă, ci devine ostilă omului așa cum și omul a devenit ostil legilor Domnului și apropiatului său.

Dar să mulțumim Domnului că ne pedepsește prin materie ca să ne trezim și nu prin durere sau moarte. Poate și de aceea a îngăduit să fie noaptea, cînd lumea doarme. Doamne ferește să fi fost ziua, copaci și fire electrice să cadă pe copii, oameni...Dar va fi și așa, dacă nu ne vom schimba, începînd de la fiecare în parte... 



Un comentariu:

  1. Bună ziua, sunt Theresa Williams După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot ce-i puteam să-l aduc înapoi, dar totul era zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, Am trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că exul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca isi pare rau pentru tot ce sa intamplat ca vrea sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care mi-a ajutat cu propria mea problemă. Email: drogunduspellcaster@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz.

    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    Prin intermediul drogunduspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere