marți, 17 ianuarie 2017

Cuvinte de MULȚUMIRE preoților noștri din Italia care vegheză de sufletele diasporei MOLDOVENEȘTI.

Cu niște gînduri și cuvinte de apreciere și recunoștință morală vreau să vin în adresa părintelui Simeon Moraru, Italia, Modena și a părintelui Vasilie Sestovschi, Italia, Padova, dimpreună cu ceilalți coslujitori pentru grija duhovnicească pe care o poartă  moldovenilor aflați la muncă, în ”exil benevol”, din cauza sărăciei din țara noastră, dar și pentru ospitalitatea de care dau dovadă...
Personal m-am convins că doar Biserica Ortodoxă e capabilă astăzi să se opună fenomenului global al descreștinării și dezbinării neamurilor, familiei, etc, și să-i unească pe conaționali într-un cuib familial, oriunde nu ar fi ei.
Însă rolul păstorului în această lucrare este primordial... 
Fiind la cîteva liturghii de acolo, m-am simțit ca acasă! Ba mai mult ca atît, sentimentul apartenenței la comunitate și a fraternității era unul viu, mai ceva ca la noi...
Din acest motiv vreau încă odată să le mulțumesc pentru lucrarea făcută într-un spirit modest, fără publicitatea specifică unora de acolo, avînd rezistență într-un mediu anevoios și secularizat.
 Totodată le urez răbdare și har de la Domnul ca să mențină credința ortodoxă în sufletele cetățenilor noștri de acolo, păzindu-se și păzindui de puternica ispită a relativizmului, secularizmului și liberalizmului ce omoară astăzi credința în spațiul apusean.



Cu respect, păr. diacon Ghenadie Valuța















2 comentarii:

  1. Bună ziua, eu sunt Theresa Williams După ce a fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aducă înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am vrut înapoi atât de mult din cauza iubirii am pentru el, l-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea la prietenul meu și ea a sugerat că ar trebui mai degrabă să contactați un aparat de turnare vraja care ar putea ajuta să-mi arunce o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodată în vraja, am avut de ales decât să-l, încerc mail rolă vraja, iar el mi-a spus că nu a existat nici o problema ca totul va fi în regulă, înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător, în a doua zi, a fost în jurul valorii de ora 4 pm. Fostul meu ma sunat, am fost atât de surprins, i-am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că el a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat că el a vrut să se întoarcă la el, că el mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și sa dus la el, care a fost modul în care am început să trăiască împreună fericit din nou. De atunci, am făcut promit că cineva știu că au o problemă relație, aș fi de ajutor pentru astfel de persoane de către el sau ea referindu-se la singura rolă vraja reală și puternic, care m-au ajutat cu propria mea problemă. e-mail: drogunduspellcaster@gmail.com puteți să-l e-mail dacă aveți nevoie de ajutorul lui în relația ta sau orice alt caz.

    1) Dragoste vraji
    2) vraji dragoste pierdută
    3) Vrăji Divorțul
    4) Vrăji Căsătoria
    5) ortografică obligatorii.
    6) Vrăji Breakup
    7) Alunga un iubitor rămas singur
    8.) Vrei să fii promovat în biroul / Loteria vraja
    9) doresc să satisfacă iubitul
    Contactati acest mare om, dacă aveți orice problemă pentru o soluție durabilă
    prin drogunduspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. TREBUIE CITIT:

    Numele meu este Sandra am din Los Angeles, sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrarea minunată a unui vrăjitor care ma ajutat cu toate problemele mele astăzi sunt fericit din cauza lui, totul a început în 2002, m-am căsătorit cu un bărbat numit Johan Smith de la Marea Britanie Sa obosit de mine după 15 ani de căsătorie și nu există nici un copil și lucrurile au fost dificile pentru noi, din punct de vedere financiar nu eram bine și soțul meu căuta divorțul doar ca să mă trăiască singur și să mă confrunt cu viață, mă rugasem lui Dumnezeu să-l duc înapoi, până în 2016 când am întâlnit un prieten care ma condus la Dr. Ogundele o vrăjitoare care a ajutat-o ​​cu propriile ei probleme, m-am încurajat pe sine și l-am contactat, primul lucru pe care mi-a spus-o că problemele mele s- l-au contactat pentru ajutor. Îl cred și-l întreabă ce-o voi face în continuare, mi-a spus ce să fac și a spus că după aceea soțul meu se va întoarce la mine cerându-mă în genunchi în 24 de ore, după zece ani de divorț, surprinzător după lucrarea sa, sotul meu a venit implorându-i în genunchi, l-am acceptat de urgență și l-am informat pe dr. Ogundele despre asta, a spus că va vărsa și o vrăjitorie pentru mine, pentru ca familia mea să fie favorizată financiar și am lucrat cu el după 48 de ore peste tot merg oamenii ma favorizeaza si afacerea mea mergea inainte pentru cele mai bune, acum sunt fericit si bucuros sa informez lumii ca acesta este cel mai puternic om pe care l-am intalnit oriunde in lume are solutia la orice fel de problema pe care o ai, el nu este bani constient el ajuta si sa astepte pana cand sunteti ok inainte de a astepta aprecierea lui, asa ca fratii mei si sora, daca sunteti in orice situatie si au nevoie de ajutor i sfaturi ar trebui sa contactati Dr. Ogundele astazi si rezolva problemele dumneavoastra. Iată e-mailul său: ogundeletempleofsolution@gmail.com și numărul lui Whatsapp: +2349065101630 și numărul viber: +27638836445. de dragul vostru de oameni care au nevoie de ajutor și de cei care vor să-i mulțumească pentru mine pentru munca bună.

    RăspundețiȘtergere