miercuri, 17 august 2016

Cuvînt de mulțumire d-lui Igor Dodon pentru pelerinajul la muntele ATHOS (Grecia). O experiență dincolo de cuvinte...

Asociația Tinerilor Ortodocși ”PRO Ortodoxia” aduce sincere recunoștințe d-lui Igor Dodon pentru  pelerinajul oferit la sfîntul munte și  atitudinea prietenoasă de care ne-am învrednicit din partea sfintelor mănăstiri.
Cu adevărat ne-am simțit ca o familie într-un colț de rai, unde orișice respirație, privire sau rugăciune, erau pentru suflet o experiență greu de cuprins în cuvînt.

Cineva spunea, dacă vrei să guști din rai, fiind pe pămînt, atunci pleacă la Grădina Maicii Domnului și nu te vei descuraja.
Fie ca bunul Dumnezeu să vă răsplătească acest dar al inimii, să fiți pentru țara noastră o SOLUȚIE și să vă dăruiască  bucurie și succese în toate.


2 comentarii:

  1. Buna ziua ma numesc Sophia Peter din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrajă numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare pentru că îl iubisem atât de mult. Așa că m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această mare cască de vrăjă oricărui care are cu adevărat nevoie de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com. Sau Ce-Aplicați telefonul său.+2348032517618.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua, deoarece vrei să citești acest lucru, știi că problemele tale sunt rezolvate pe jumătate dacă poți lua măsuri în privința lor, deoarece este o femeie spirituală puternică, numită Dr. Dawn acuna, pe care am întâlnit-o citind un articol online, ea m-a ajutat cu un vraja care l-a readus pe sotul meu dupa ce sotul meu m-a parasit de peste 8 luni, ea a facut o vraja care m-a ajutat sa ramana insarcinata pentru sotul meu si acum avem 2 copii frumosi, acum viata mea de cuplu merge perfect bine, ce sa mai cer .... ai o problemă pe care vrei să o rezolvi?

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să te împaci cu soțul tău.
    *Dacă trebuie să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Și mulți alții, zori acuna te va uimi cu marile ei Puteri. contactați-o pe whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    RăspundețiȘtergere