luni, 1 februarie 2016

O BATJOCURĂ adusă BISERICII, la care toți participăm prin tăcere și indiferență. Adresarea AO PRO Ortodoxia către CCA.


Privind emisiunea recentă despre Sfînta Aghiazmă de la PROTV, ”O SEARĂ PERFECTĂ”, preluată de la activistul Oleg Brega (Vezi mai jos adresa), am rămas șocat nu despre tîmpeniile acestui rătăcit la adresa Bisericii, ci despre cum PROTV promovează pe un îndrăcit, fără să solicite măcar telefonic opinia Bisericii, precum și tăcerea ”pașnică” a noastră.

Poate cineva crede că ar fi mai bine să nu-l i-a în seamă, ca să se răsufle de la sine cazul neplăcut și ar avea dreptate dacă ar fi unul întîmplător sau nesemnificativ, dar în cazul cînd peste un milion de vizitatori fie s-au smintit, fie s-au tulburat, socot că Biserica, în special Mitropolia Moldovei, ar trebui să vină imediat cu cel puțin niște precizări, deoarece fenomenul a devenit unul cancerogen. Totodată să se ceară PROTV-lui o emisiune explicativă pentru Biserică.
Faptul că am trecut cu vederea ”ritualul dezbotezării” acestui individ din fața Catedralei, provocările de la Mănăstirea Ciuflea, iar acum incidentul cu Sfînta Aghiazmă, nu ne face deloc bine. Ba din contra, majoritatea creștinilor nominali se lasă manipulați de asemenea reportaje tirajate pe larg de posturile TV și psihologic acești creștini superficiali trec în tabăra idiologică a acestui rătăcit. Astfel că acest individ dintr-o nimicnicie, a ajuns ca la alegerile primarului de Chișinău să obțină peste 30 mii de votanți, iar mîine, poimîine vom fi martorii unor mase idiologice impunătoare în jurul său, care vor persecuta nemilos Biserica și tot ce e creștinesc. Iar vina nu va fi atît a sa, căci e bolnav, ci a noastră care nu am întreprins măsurile cuvenite pentru a proteja imajinea și învățătura Bisericii. Și spre regret acest caz de pasivitate sau lașitate a noastră, nu e primul din ultimul timp...
Din aceste considerente, s-a apelat și se va apela la spriginul Bisericii, iar în paralel AO PRO Ortodoxia va înainta către Consiliul Coordonator al Audiovizualului o plîngere, pentru a analiza rezolvitor acest incident dureros.


http://acasatv.md/article/o-seara-perfecta/video-cu-peste-un-milion-de-vizualizari-vezi-ce-material-filmat.html

4 comentarii:

  1. Sunt de acord cu dumneavoastra, dar chiar idee nu aveam de cazul acesta si cum n-am nici de altele. Eu in genere vad televizorul cind ma duc in ospetie la cineva si il tine aprins, si inca citi sunt ca mine care nu il folosesc ori timp nu au. Si chiar nu stiu singura ce as putea sa fac, unde sa ies si sa imi expun opinia si in genere cine ma ascult, fiind un muritor de rind fara distinctii si inca tinar... Sa fie concret iaca la ora asta, aici, asa, ii alta viata deja.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.aparatorul.md/recomandam-crestinii-din-moldova-sunt-impotriva-hotaririlor-soborului-arhieresc-privind-soborul-panortodox-adresare-catre-intii-statator/

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua, deoarece vrei să citești acest lucru, știi că problemele tale sunt rezolvate pe jumătate dacă poți lua măsuri în privința lor, deoarece este o femeie spirituală puternică, numită Dr. Dawn acuna, pe care am întâlnit-o citind un articol online, ea m-a ajutat cu un vraja care l-a readus pe sotul meu dupa ce sotul meu m-a parasit de peste 8 luni, ea a facut o vraja care m-a ajutat sa ramana insarcinata pentru sotul meu si acum avem 2 copii frumosi, acum viata mea de cuplu merge perfect bine, ce sa mai cer .... ai o problemă pe care vrei să o rezolvi?

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să te împaci cu soțul tău.
    *Dacă trebuie să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Și mulți alții, zori acuna te va uimi cu marile ei Puteri. contactați-o pe whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutare tuturor, sunt JENNIFER COLEMAN din Bronx New York SUA. Vreau ca toată lumea să știe cât de recunoscător sunt pentru că mi-am restabilit căsnicia cu ajutorul vrăjitorului Dr. DAWN. Este superb și unic, l-am cunoscut online și i-am spus despre problemele mele și apoi a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine după ce a înșelat și a vrut să divorțeze după 3 ani de căsnicie. Dr. DAWN este aici pentru a vă răspunde problemelor relaționale și altor activități umane, cum ar fi:
    1. Aducerea unui fost iubit înapoi la tine.
    2. Vrăjiți pentru a câștiga la loterie.
    3. Vindecă tot felul de boli umane.
    4. A făcut o vrajă pentru a găsi un loc de muncă bun, cu venituri mari.
    5. A făcut o vrajă pentru sarcină (fertilitatea viermilor)
    6. Aruncă o vrajă de promovare la locul tău de muncă.
    7. A aruncat o vrajă de protecție etc.
    Contactați-l direct pe WhatsApp la numărul: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere