duminică, 27 decembrie 2015

INCREDIBIL și TERIFIANT!!! 3 Copii mici fără lumină, în condiții inumane. Unde este asistența socială? Unde este mila noastră? Unde am ajuns noi cu țara asta? În Europa cea mult promisă!!! Darurile copiilor Liceului ”M. Eminescu”.


Anul trecut  am găsit în satul Hîrbovățul Nou, Anenii Noi, o familie cu trei copii adolescenți ce supraviețuiau într-o cociabă alături de mămica lor, după ce tatăl le decedase cu cîteva luni în urmă.
Atunci creștinii Bisericii Sf. M. Mc. Dimitrie din Anenii Noi  s-au mobilizat și le-au acordat ajutor financiar și alimentar. Dar deoarece sînt adolescenți (13, 15, 17 ani), ne-am gîndit că mai pot să lucreze și singuri. Să-i ajutăm pe cei mai mici.
Însă zilele trecute am rămas șocat. Fiica mai mare, adică a 4-lea copil al mamei de la primul bărbat, a fost alungată de soț cu cei trei copii mici ai săi de 6, 3 și 2 ani. A venit de 2 luni la mama sa în aceste condiții critice, fără lumină, podea, pat normal, apă, viceu, etc. Altfel spus, trăiesc ca de după război. 
A doua zi, după ce le-am spus copiilor de la ora de Religie, s-au sensibilizat și au acumulat niște produse alimentare, haine și un mic ajutor financiar, rămînînd ca să mai revenim în următoarele zile.
Dacă cineva poate sau dorește să contribuie cu ceva, vom fi bucuroși. Tel. 0692 96 208.
Diac. Ghenadie Valuța.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu