sâmbătă, 15 august 2015

SUSȚINEȚI adresarea către Mitropolitul VLADIMIR și către membrii Sinodului BOM. Soarta țării e în mîna Bisericii! Nu tăceți cît nu e tîrziu...Distribuiți mai departe.


      Vlădica Vladimir! Stimați membri a Sinodului BOM!
Iată că a trecut deja un an de zile de la ultima ședință a sinodului și aproape doi ani de la prima discuție asupra multor probleme ce ne frămîntă în ultimul timp sufletele. Propunerile și SOLUȚIILE noastre stau demult prăfuite pe mesele dtră, însă Scriptura ne spune:Cereți (neîncetat) și vi se va da; căutați și veți afla; bateți și vi se va deschide; ”(MT 7:7). Altfel spus, să cerem în continuu  și să nu tăcem! Altă ieșire nu avem...


Iertați-ne deranjul, dar tot ce se petrece azi în societate, este o oglindire a ceea ce se petrece în Biserică, în cler și respectiv între creștini... Vindecarea și viitorul ei (societății) depinde întîi de toate de Biserică și de misiunea ei socială, ceea ce ne și spune Mîntuitorul:  Doctore, vindecă-te pe tine insuți!;(Lc.4,23) Altfel spus, foarte mult depinde de dtră, sfințiți ierarhi...
Nu înțelegem de ce unii din d-tră nu ne auziți? De ce lucrurile se mișcă cu viteza melcului, odată ce apostazia în societate se mișcă cu viteza sunetului? De ce în loc de milă și înțelegere, primim respingere și pedepse? La cine atunci să ne ducem? Doar Scriptura ne spune: Păstorul cel bun, sufletul său și-l pune pentru oi.” (IN 10:11).
În propunerile noastre elaborate de mai mulți preoți și creștini cu frică de Dumnezeu încă din 12 decembrie 2013, noi cerem ca azi Biserica urgent să-și redescopere potențialul său misionar-pastoral, liturgico-duhovnicesc, moral-disciplinar și filantropic, ca să putem supraviețui ca popor ortodox în fața integrării noastre europene în lumea catolico-protestantă, unde familia și valorile creștine sunt deja uitate, iar homosexualitatea, prostituția, sectarizmul și consumerizmul au pus stăpînire definitivă pe majoritatea oamenilor.
Dar cea mai gravă situație de la noi este legată de familie și supravețuirea ei, lucru care îi revine întîi de toate Bisericii. De aceea Biserica din Moldova urgent trebuie să ia o poziție fermă și să intervină cu un plan de sprigin în problema demografică, migrațională, avorturilor, megafurturilor, amoralităților, etc.
Acum toate aceste probleme le așteptăm cu nerăbdare să fie analizate la ședința următoare a sinodului .


În acest sens solicităm răspunsul la două întrebări: 1. E posibil cît mai urgent de convocat ședința sinodului? 2.Puteți să ne asigurați de faptul că cererile noastre (vezi pe partea verso) vor fi auzite și analizate la sinod?

Așteptăm un răspuns în decursul unei săptămîni. În caz contrar, vom fi nevoiți să apelăm la spriginul poporului...

3 comentarii:

  1. Am mulțumit dr. Alashira pentru o lucrare grozavă pe care a făcut-o pentru mine, vreau să rănesc numele doctorului Alashira pentru că m-a vindecat dintr-o pâine menstruală cronică .. aceasta a numit pâine abia a început dintr-o dată, a fost o povară pentru mine, deoarece oamenii m-au batjocorit de ea. Oricând va începe, voi fi atât de neliniștit, pentru că durerea este atât de insuportabilă. Parcă mă lupt cu moartea săptămâni înapoi, când am venit să-l văd pe doctorul ALASHIRA, mă întreabă dacă o fac durere de sentiment, Ithen i-a explicat și i-a spus când am mers la spital, ei au spus că se schimbă că este normal .. Dr. Alashira a spus că nu este Norma și mi-a spus să fac câteva misiuni și nu am făcut-o ... irosim durerea ultima dată, am venit să mulțumesc dr. Alashira..pentru că sunt lipsit de dureri, nu simt deloc dureri sau slăbiciuni când va veni timpul normal.I amFree..Please contactDr Alashira forhelp e-maildr.alashirao1 @ gmail.com sau WhatsApp + 2348034395438..multumiri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Viața mea a fost distrusă și soțul meu împachetat, în urmă cu 13 ani, am fost împreună. Am pierdut fostul și ceea ce neputincios după atâtea încercări de un fel în care soțul meu se întoarce la al meu. Într-o zi la serviciu, am fost distras. , fără să știu că șeful meu m-a sunat, așa că, în timp ce s-a așezat și m-a întrebat care este cuvântul, i-am spus și el a zâmbit și mi-a spus că nu este nicio problemă. Nu am înțeles ce înseamnă să spui acest lucru un fost NoproblemgettingBackmyhusband , el a spus că unul a folosit o vraja pentru a-și înapoia soția, și a plecat pentru un bărbat O altă ONU, și acum sunt împreună Până la data Iparafrasă ȘI CĂTATĂ Fost de la CEVA auzindu-mi șeful. El mi-a dat o adresă de e-mail de la Dashashi , îngrijindu-l pe soția lui Înapoi, nu credeam că ACEST LUCRU va funcționa, dar nu aveam o bere îngrijitoare venind în contact cu cuvintele din care am avut grijă de ele, Și mi-a cerut informațiile ȘI ACELE MEA HUSBANDWAS ABLETOPROPOSETOTAKETHESPRAYANDISENDEDTHTHETAILS , DAR DUPĂ DOUĂ ZILE, MAMA M-A SUNTAT ÎN CAZUL MEU HANDBANDREQUESTEDT M-A VĂZUT ÎNapoi atunci, nu am crezut, fiindcă Fost NUMAI UN vis și a trebuit să mă grăbesc la locul mamei mele și CARE este cea mai mare surpriză a mea, un fost Kneeling, soțul meu m-a rugat să mă ierte și a vrut copilul să se întoarcă acasă, apoi și IgaveDRAlashira aconversationata privire Schimbă-mi brusc soțul Și el mi-a făcut o claritate tânără. FĂRĂ IUBIREA MAREA ÎN TIMPUL LUMII, CA NU VA FI PĂCUT PENTRU O ALTĂ FEMEIE. Acum, soțul meu și cu mine suntem noi de la ANDTHEY HAVESTARTED TOGETHERTO MAKENO MULTE distracții înainte de toate, el se confruntă fericit cu mine și face ceea ce cineva trebuie să facă în legătură cu un bărbat fără adăpost. VĂ RUGĂM, DACĂ aveți nevoie de ajutor .. contactați Dr. alashira e-maildr.alasiro1@gmail.com sauWhatsApp + 2348034395438Vă mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Creo firmemente que compartir esto con ustedes será de ayuda.
    Estaba pasando por una "ruptura" difícil probablemente hace 2 meses y quería recuperar a mi ex, intenté todo lo que pude pero no pude recuperarla hasta que un amigo mío me presentó a un gran lanzador de hechizos en línea llamado Dr. Jasper, en realidad Nunca quise contactarla pero desafortunadamente lo hice por el fuerte amor que tenía por mi ex. esta gran lanzadora de hechizos me dio algunas instrucciones que hice perfectamente, tenía mucha curiosidad porque me dijo que mi ex me llamará dentro de tres días.
    Me sorprendió mucho que dos días después, mi ex, que rompió conmigo y nunca quiso verme ni hablar conmigo, me llamó y me dijo que lamentaba mucho todo lo que sucedió, que debería perdonarla, también dijo que fue un gran error y que ella realmente me ama y quiere que empecemos todo de nuevo... Estoy compartiendo este testimonio porque el gran lanzador de hechizos me lo instruyó como una señal de agradecimiento y para que el mundo entero sepa cuán rápido y poderoso es su hechizo. solo comuníquese con la Dra. Jasper en Gmail, ella es la mejor: doctorjaspermagic@gmail.com

    RăspundețiȘtergere