joi, 17 septembrie 2015

SUFERINȚA în SMERENIE pentru adevăr, aduce BUCURIE. Important să nu ne războim, ci să lăsăm pe Domnul să facă dreptate. Noi să mulțumim celor ce prin pedeapsă ne călesc sufletele!

Deși activizmul și cerințele pentru care am fost sancționat sunt și ale echipei, mă simțeam la un moment dat cam singuratic. Nu înțelegeam și nu puteam să răspund la început la întrebarea: PENTRU CE AȘA DE DUR?  Îmi ziceau să răbd pînă ce focarul nu se va stinge, fiindcă doar așa se ”coace pîinea la creștini”, iar soluții de durată sunt suficiente...RĂBDARE ȘI IARĂȘI RĂBDARE! Pocăința ce ți se cere e un leac pentru sufletul tău... Hristos oare tot s-a răzbunat?

Fiind fierbinte de fire, greu am acceptat ideea retragerii și nerăzbunării sub nici o formă.
Și e bine că au fost cei cu ”BARBA SURĂ”(duhovnicii), care m-au ghidat în problema noastră comună și m-au ajutat să constat și niște greșeli de ordin metodologic...Acum văd că a fost o lecție a vieții, de la care am învățat să gust din suferința ce te mîngîie, din răbdarea ce te încurajează, din pacea ce te înalță, dar în special să descoper o nouă metodologie de a obține succesul. Iată pentru ce pedepsele întru smerenie, sunt aducătoare de biruință.
Diac. GH. Valuța.


...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu