marți, 1 septembrie 2015

SĂVÎRȘITU-SA...În loc de răspunsul promis de Mitropolit, am primit pentru poziția insistentă, sentința suspendării din slujire...Totuși îi mulțumesc Mitropolitului căci astfel măcar ne-a atras atenția!


Demult m-am așteptat la acestă sentință, dar principalul să fii curat cu conștiința. Asta e putere de rezistență mare. Pedeapsa Mitropolitului este ca un leac petru mine, care mă va întări mai mult în lupta mea pentru credința noastră ortodoxă. Fiecare în viața lui are o GOLGOTĂ personală, fiindcă Dumnezeu ”pe cine iubește, îl mustră și îl pedepsește”. Doar cine nu face nimic, nu trage pentru asta: Judecata mea o puteți face fiecare după conținutul blogului meu ”PRO-ORTODOXIA.BLOGSPOT.COM”. Aici ve-ți vedea dacă merit sau nu eu această sentință. RĂSPÎNDIȚI VĂ ROG. Cu iertare...


Cu iertare, diac. Ghenadie Valuța.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu