miercuri, 2 septembrie 2015

Nu pe mine m-au pedepsit, ci pe Hristos și Biserica Lui au pedepsit-o. Cauza de la mijloc este una Bisericească și nu personală. Argumentele sunt mai jos. Distribuiți mai departe spre susținere....

Vreau să fac o precizare despre cum s-a ajuns la pedepsirea mea. Întîi de toate pentru poziția PRO-BISERICEASCĂ fermă. Mai detaliat stau lucrurile în felul următor: Duple multiplele eșecuri în raportul Biserică-Stat (cu Legea Cultelor, Islamul, Legea Homosexualilor, etc), dar și a pasivității misionare din Biserică, mai mulți preoți și creștini am mers pe 12 decembrie 2013 la Mitropolitul Vladimir cu cerințe-soluții ferme de ordin extern-Bisericesc și intern-Bisericesc. Scopul lor general era îmbunătățirea mesajului Bisericii în raport cu societatea. Aici le puteți vedea mai mult (http://pro-ortodoxia.blogspot.com/2014/12/planul-de-salvare-ortodoxiei-din.html). Am fost și rămînem mulți,..
dar din diverse motive nu toți se implică permanent. Eu de firea pe fiind nonconformist cu păcatul, am luat binecuvîntare de la echipa de preoți implicați, ca cu orișice preț să o ducem această cauză pînă la capăt. Da, pe parcursul anului de nenumărate ori am fost la Mitropolit și i-am reamintit promisiunile și așteptările noastre. În unele locuri am mai exagerat cu insistența ”CANANENCII”, din cauza epuizării și tărăgănării, dar am spus-o lucrurilor pe nume. Socot că pedepsirea nu e a mea, ci a Bisericii lui Hristos. Sunt un nimic, dar cauza Bisericească o voi apăra-o. Pentru aceasta î-mi voi da toată sănătatea, fiindcă asta e MÎNTUIRE. 

Cu iertare.
DIAC. Ghenadie Valuța.

Un comentariu:

  1. Sau razbunat pe el ,el fata de alti preoti burduhosi lupta pentru adevar dar nu stau cu minele in buzunar tin minte ca lam vazut pe Ghenadie Valuță 10 ani in urma cum ii oprea pe fiecare om care se duciau la seminar de ioghini si le spunea ce rau fac pentru suflet nus de acord cu hotariria asta a mitropolitului el de atiti ani nu o putut sa infiinteze o televiziune si un radio ortodox ca nici la logos nu vrea jlobul sa dea bani dar masini scumpe de zeci de mii de eur are ,cred ca preotii gey il au la mina pe mitropolit cu un compromat bun.

    RăspundețiȘtergere