marți, 18 august 2015

FELICITARE! Doi ierarhi ai Bisericii Ortdoxe din Moldova (IPS VLADIMIR și PS MARCHEL) azi sunt omagiați. Întru Mulți și Binecuvîntați Ani Stăpîne !!!

       
   Zi unicală este astăzi în viața Bisericii Ortodoxe din Moldova. Poate puțini știu, dar data de 18 august este ziua de naștere după trup a doi Ierarhi ai Bisericii noastre. În această zi se cuvine mai întîi să aducem cinste și recunoștință mamelor care i-au adus pe lume și le-au dat acea comoară spirituală ca astăzi să ne fie păstori de frunte și apărători ai credinței ortodoxe din Moldova.

   Cu acest prilej, și  ”AO PRO Ortodoxia” vine cu un cuvînt de FELICITARE, dorindu-vă, cinstiți ierarhi, credință nețărmuită, mărturisire neînfricată și putere de jertfire de sine, în numele turmei cu care v-a înjugat Dumnezeu.
                                                               Is polla eti despota... 

5 comentarii:

  1. Se vede ca ai dai bani la greaca. Corect este: Is polla eti, despota!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din neatenție. Mulțumesc de observație.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt aici pentru a vă informa despre un aparat de turnare reală și autentică vraja numit DR Zord care Ajută-mă să mă întorc fostul meu după despărțire. Marele DR Zord poate, de asemenea, vindecarea tuturor tipurilor de boală. l viziteze pe adresa sa de e-mail privat VIA: zord.spelltemple@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt aici pentru a vă informa despre un aparat de turnare reală și autentică vraja numit DR Zord care Ajută-mă să mă întorc fostul meu după despărțire. Marele DR Zord poate, de asemenea, vindecarea tuturor tipurilor de boală. l viziteze pe adresa sa de e-mail privat VIA: zord.spelltemple@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua, numele meu este Cristine, eu sunt aici pentru a spreed această veste bună pentru întreaga lume, despre cum am ajuns fosta mea dragoste înapoi. Am fost de gând nebun atunci când dragostea mea ma părăsit pentru o altă fată luna trecută, Apoi am întâlnit un prieten care mi-a prezentat Dr. Hafeez marele mesager al oracolului că el a servit, am povestit problema mea la Dr. Hafeez despre modul în stânga mea ex-dragoste mine și, de asemenea, modul în care am nevoie pentru a obține un loc de muncă într-o companie foarte mare. El a spus doar pentru mine că am ajuns la locul potrivit au fost voi fi obtinerea de dorința inimii mele, fără nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuia să fac și după ce a fost făcut, în următoarele 2 zile, iubirea mea ma sunat și a început să ceară scuze spunând că a fost rău pentru lăsându-mă înainte de acum și, de asemenea, în următoarea o săptămână după dragostea mea a sunat, cerând iertare, am fost chemat la interviu în compania mea dorit au fost am vrut să lucrez ca director general. Sunt atât de fericit și copleșit că am să spun acest lucru pentru întreaga lume pentru a contacta Dr. Hafeez cu următoarea adresă de e-mail și de a lua toate problemele tale rezolva. Nici o problemă este prea mare pentru el pentru a rezolva, contactați-l acum prin e-mail lui: drhafeezspelltemple@gmail.com

    RăspundețiȘtergere