luni, 22 iunie 2015

Niște foi volante ANTI-CHIRTOACĂ, răspîndite prin Biserici, au atras atenția CEC-lui și acuzații la adresa AO ”PRO ORTODOXIA”.

   Am fost sunat de mai mulți jurnaliști care mi-au spus că d-ul Iurie Cecan, șeful CEC, acuză ”AO PRO Ortodoxia” de distribuirea unor foi volante ce au un caracter orientat contra d-lui Dorin Chirtoacă. Ce părere aveți?

  Le-am spus că asemenea cum d-ul Cecan se face vinovat de recentul accident al șoferului d-nei deputat, Violeta Ivanov, așa și asociația PRO Ortodoxia este părtașă la volantele date. 
  Dar la serios, aberații totale... Am căutat această volantă și m-am uitat atent, mă rog, cineva să nu profite cu rea intenție de numele PRO Ortodoxia, și nu am văzut nimic (vezi foto). Atunci mă întreb, ce-i cu capul d-lui Cecan?  Da, pe parcurs D-ul Chirtoacă ne-a tratat marginal și ofensator, față de care am exprimat nemulțumiri. Le reconfirm și acum... Dar să ai curajul fără nici o dovadă palpabilă să faci așa acuzații, cred că poate fi doar într-o țară a minunilor. Credem că pe parcursul următoarelor zile vom veni cu o conferință de presă...
Cu respect, Ghenadie Valuța.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu