joi, 2 aprilie 2015

MINISTERUL EDUCAȚIEI din Moldova face propagandă sectară prin școli? Elevi dezinformați și lecții întrerupte de pastorii baptiști. Seminarii sectare camuflate în lecții anti-avort. (VIDEO)

  Mergînd azi să predau ora de religie unde elevii au solicitat, am rămas traumat...Tot liceul ”ХХХ”  din Anenii Noi, era umplut cu broșuri și  Biblii sectare (baptiste). Pur și simplu intrau în clasă în timpul lecțiilor, se prezentau ca ortodoxi și le dădeau literatura, justificîndu-se că ei nu sunt iegoviști, ci sunt corecți (vezi video).
  Ba mai mult ca atît, deja la cîteva seminarii anti-avort, la sfîrșit băgau broșurelele lor și îi puneau pe elevi să-și lase adresele, probabil pentru ai racola mai departe.
L-am întrebat pe d-ul director, ce-i cu treaba asta?, se încalcă legea, duc în eroare elevii, întrerup lecțiile, la care dînsul mi-a spus că are indicații de sus. Am sunat la șeful direcției de învățămînt, carea mi-a confirmat  permisiunea, doar cu mențiunea strict pentru bibliotecile școlii, nu prin clase. M-am întrebat atunci: cine e mai corect, directorul, sau șeful? Am sunat și în alte licee din  sate. A fost la fel! Concluzia: Oare tandemul PRO-BAPTIST  FILAT-GHILEȚCHI,  fac cu suportul  Ministrului său al Educației, Maia Sandu, propagandă sectară prin școli? Dacă nu, atunci să se i-a măsuri! Dar părinților și elevilor,  le recomandăm să fie mai prudenți, ignorînd așazisele cadouri gratuite care au anumite scopuri: racolarea și capturarea tinerilor pentru cercurile lor sectare. 
Diac. Ghenadie Valuța.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu