vineri, 13 februarie 2015

”TERORIȘTII” HOMOSEXUALI din MOLDOVA nu mă lasă în PACE...Vor de la mine scuze și 30 000 lei pentru stropirea cu SFÎNTA AGHIAZMĂ. PROSTII și ABSURDITĂȚI MD.


Zilele trecute am primit o citație de la Consiliul Antidiscriminării, care în persoana unei lesbiene, mă cheamă pe data de 27 februarie în judecată, pentru niște motive de ”rîsul cîinilor”, dorind astfel să obțină de la mine scuze și 30 000 lei. (vezi motivul pe foile scanate.)

Mă gîndeam eu să intru fără de ispite în Postul Mare,(23 februarie), dar văd că ”MICHIDUȚĂ” nu se calmează.
Pentru cine nu cunoaște,  cauza supărării lor (comunității LGBT) este Sfînta Aghiazmă, cu care am sfințit locurile unde ei au mărșăluit public în mai 2013-2014 și  auditoriul de la PUBLIKA TV, unde  mi s-a solicitat să i-au cu mine această sfințenie. 
Voi merge la această judecată cu multă ardoare, vrînd să văd cum justiția din Moldova s-a transformat sau nu, într-un bici pro-homosexual împotriva Bisericii și a dreptului creștinilor la opinia liberă cu privire la păcat. Deocamdată alți cca 10 confrați ortodoxi, care de asemenea s-au confruntat cu ei, au pierdut prostește procesele de judecată. Voi vedea cum va fi și cu mine! Va urma...
Cu respect, Diac. Ghenadie Valuța
  
















Un comentariu: