marți, 27 ianuarie 2015

Chișinăul invadat de vrăji și farmece. Inacțiunile slujitorilor Domnului încurajează acțiunile ocultiștilor. Planul de acțiuni de un an de zile stă pe masa Mitropolitului Vladimir...

  Mergeam ieri prin centrul Chișinăului și cineva mi-a dat din tiancul său uriaș o invitație la o oarecare femeie  miraculoasă, care îți aduce ”sigur” fericirea ca în poveste, doar că trebuie să achiți acest serviciu. 

  Mă întrebam: într-o țară unde totul este practic corupt, cu o populație deprimată de sărăcie și  conflicte interminabile, oare cîte victime naive nimeresc pe mîinile acestei vrăjitoare și cîți mai apoi supraviețuiesc din acest capcan demonic. 
  Vrînd să-i iau cu forța  toate foile celea pline de minciuni, ca să nu mai otrăviască lumea, am conștientizat că trăim într-o țară  pro-europeană demo(no)cratică, unde orișice drepturi distructive trebuiesc respectate. 
  Și atunci cum procedăm? Biserica și clerul să lucreze mai intensiv cu poporul, spre al informa despre aceste pericole. Iar pentru aceasta trebuie să venim cu un program complex de acțiuni, pe care de un an de zile l-am prezentat Mitropolitului Vladimir, dar care și astăzi stă fără de răzpuns. Totuși vom insista și în continuare...
Prof. Mihail Hodorogea.

Un comentariu:

  1. Cee ce va pot spune despre farmece si vrăji este sa nu va duceți la acele persoane care își fac publicitate pe internet,căutați babe,femei in vârsta care nu au astfel de publicități .
    Dacă aveți probleme de genul :
    Farmece,vrăji,blesteme Etcc îmi puteți lasă un mesaj pe adresa gabryele 84 @ yahoo . it si va pot îndruma .

    RăspundețiȘtergere