marți, 16 decembrie 2014

ATENȚIE !!! Am fost sunat de Părintele IULIAN RAȚĂ din satul Lucașeuca-Orhei, pe motivul materialului de mai jos cu copii.


ATENȚIE !!! Am fost sunat de Părintele Iulian Rață din satul Lucașeuca-Orhei, pe motivul materialului de mai jos cu copii. A spus ce a avrut de spus, l-am ascultat și a trîntit receptorul, deși l-am rugat să mă asculte. De aceea voi răspunde părintelui prin intermediul  blogului, în special pentru cei ce-mi zic de ce nu vorbesc mai întîi personal.
Părinte Iulian:  în Anenii Noi am avut asemenea cazuri, dar la insistența Bisericii și  în colaborare cu Asistența Socială, care cam tărăgăna situația, am rezolvat urgent problema copiilor. Cred că voi reveni cu un material mai detaliat la această temă. Nu am vorbit-o pe blog, ca să ne  fie plata la Dumnezeu. ȘI NU SOCOT CĂ CELE SPUSE, sunt tainice care trebuie ascunse...

Dar continui să insist că Biserica în asemenea cazuri e prima responsabilă. Noi nu trebuie să așteptăm asistența socială sau să le ducem acestor copii doar niște pachete alimentare, care cine știe unde ajung, ci pînă a veni PROTV-ul, Biserica, Părintele, Creștinii, trebuiau, cel puțin pe copii,  să-i evacuieze din acea casă deplorabilă. Aceasta nu înseamnă că mă amestec în altă parohie, ci atrag atenția asupra unui risc major, oriunde el nu ar fi. De asemenea aș fi bucuros ca și mie să mi să se indice cu observații asupra lucrurilor din parohie pe care, poate nu le observ și de care mă voi corecta. De asemenea nu judec pe nimeni. A judeca înseamnă a ataca persoana. Nu am nici un drept moral. Dar a evidenția problema și reponsabilii, e un lucru firesc. Am ridicat puțin tonul, doar pentru simplul fapt că mă doare și că anume părintele, deși are problemele sale,  este cel care a cerut recent Mitropolitului Vladimir, în fața mulțimii de preoți, să mă oprească de la săvîrșirea celor sfinte, pentru metodica de luptă a  AO PRO Ortodoxia cu euro-sodomia moldovenească, deși rugat fiind să vină cu metode alternative, nu a făcut-o nici pînă azi. Cu iertare, frați creștini. Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu